Style Switcher

Predefined Colors


Koordynator zewnętrznej sieci sprzedaży

Jeśli lubisz pracę z ludźmi, interesujesz się zarządzaniem, znasz branżę finansową jak własną kieszeń, jesteś ambitna/y i nie przeraża Cię mobilny charakter pracy- ta stanowisko dla Ciebie.

Swoje oddziały posiadamy w miastach: Poznań, Szczecin i Łódź, jednak potencjału menadżerskiego poszukujemy na terenie całej Polski. Nastawiamy się na rozwój, tak więc jeśli na swojej ścieżce kariery szukasz ambitnych wyzwań, pragniesz mieć wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość i kulturę firmy, cechuje Cię kreatywność i zorganizowanie – prześlij nam swoją Aplikację. Rozpatrzymy ją i w przypadku zainteresowania daną lokalizacją, a nade wszystko, Twoją osobą, koniecznie się z Tobą skontaktujemy.

Avida to oprócz zespołów stacjonujących na co dzień w biurach regionalnych, ogólnopolska Sieć Partnerska. Zadaniem Koordynatora jest nieustanna rozbudowa podległego regionu, zarządzanie jego potencjałem oraz bieżące wsparcie dla Pośredników w codziennych działaniach.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • zarządzanie i rozbudowa Partnerskiej struktury sprzedaży,
  • realizacja planów ilościowych i jakościowych wpisanych w rozwój Twojego stanowiska,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Pośrednikami, oraz Pracownikami banków, opartych na zasadzie dialogu i wzajemnego szacunku,
  • motywowanie Pośredników, pomoc w podnoszeniu ich kompetencji sprzedażowych i reagowanie na potrzeby zmieniającego się rynku,
    – budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pamiętając że jesteś jej najlepszą wizytówką,
  • nadzór nad jakością współpracy z Pośrednikami, weryfikacja w przestrzeganiu procedur bankowych i ustalonych zasad współpracy,
  • przygotowywanie analiz oraz raportów sprzedaży.

Nasze wymagania dotyczące Kandydatki/Kandydata:

  • min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych,
  • predyspozycje do zarządzania zasobami ludzkimi,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność twórczego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,
  • samodzielność i kreatywność,
  • dobra znajomość środowiska Windows,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy Ci:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i pracę w firmie, w której człowiek jest zawsze na pierwszym miejscu,
  • dostęp do know-how, programów szkoleniowych,
  • system wynagrodzenia złożony z części stałej i prowizyjnej,
  • kartę Multisport,
  • narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.

Zapraszamy

Dołącz do nas aplikując za pośrednictwem poniższego formularza, bądź wysyłając CV wraz z listem motywacyjnym, na adres: rekrutacja@avida.com.pl. W temacie wiadomości prosimy o podanie nr ref. KOO/WWW/2017, a do wiadomości prosimy o dodanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Formularz aplikacji na stanowisko koordynatora zewnętrznej sieci sprzedaży

Imię i nazwisko*

E-mail*

Numer telefonu*

Plik z CV (PDF lub JPG, maksymalnie 10 MB)

Wiadomość